DOĞUM GÜNÜM

doğum günü süprizi resimleri

          Bugün bir yaşı daha doldurmanın mutluluğunu yasıyorum.Hüzünlü kelimeler yazmaya hiç niyetim yok.İşte bir yaş daha geçti.Yaşlanıyorum,zaman geçiyor falan filan.Ne yapayım.Zaman geçecekse geçecek. Yaşlanacaksak da yaşlanacağız yapacak birşey yok.O zaman ne yapmak gerekiyor arkadaşlar?Bu günü yaşayacağız.Yapılacak tek şey bugünü yaşamak.Sevgi,saygı ve hoşgörü içerisinde. Dileğim  tüm sevdiklerimin ve benimde tabiiki ;istedikleri her şeyin , tüm dileklerin gerçek olması. Nice yıllara iyiki doğmuşum.

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !